1. Cum putem să ne întâlnim?

 

'Contacteaza-ma scriindu-mi un email si te voi cauta inapoi. Te rog sa imi trimiti si un numar de telefon la care sa te gasesc si sa putem vorbi."

 

  2.  Ce metode se folosesc în coaching?

Coachingul este o metodologie foarte prietenoasă, în care multe tehnici și instrumente provenind din psihologia gestalt sau psihologia cognitiv-comportamentală sunt folosite. In afara discuțiilor, poate apărea util să fie folosite vizualizarea, desenul, tehnica scaunului gol, constelații care vor ajuta la atingerea obiectivului ales de client. 

Poate fi necesară ținerea unui jurnal matinal, ceea ce înseamnă disciplină și introspecție. Poate fi utilă o planificare riguroasă pentru a înțelege și practica managementul timpului de acum înainte. Coachul va decide ce metodă este cea mai potrivită în fiecare moment, pe calea rezolvării problemei clientului.

 

  3.  Ce se întâmplă dacă întărzii sau dacă nu pot veni?

Se întâmplă. Dacă întarzii, dai un telefon, estimând întârzierea. Coachul îți va spune dacă reprogramați întâlnirea sau rămâne să vă întâlniți acum. 

Dacă ți se schimbă programul (cel puțin cu 24 ore înainte) și nu poți veni la ora și data stabilite, dă telefon pentru reprogamare.

 

  4.  Câte ședințe de coaching sunt necesare pentru a-mi rezolva problema?

 

Depinde de la caz la caz. Există situații care pot fi rezolvate într-o ședință. În general, se recomandă ca un proces de coaching să se întindă pe durata a 10-12 ședințe, pentru a sprijini fixarea comportamentelor și a asigura succesul atingerii și menținerii obiectivelor. Nu recomand „luarea” unor ședințe de coaching din curiozitate. Coachingul este o treabă serioasă.

 

  5.  Cum pot să îmi aleg coachul?

Alegerea coachului asigură succesul demersului de coaching. Două dimensiuni sunt necesare în această alegere: ceea ce simți referitor la coachul cu care vorbești, dacă este empatic, dacă îți inspiră încredere, dacă pare că știe ce face și simți că „poți să te dai pe mâna lui”. A doua dimensiune se referă la studiile pe care le are, la clienți și ce spun aceștia despre coach, la modul în care conduce discuția. 

Dacă vezi că nu te simți confortabil în discuție cu acea persoană și în contextul problemei tale, caută pe altcineva.

INTREBARI FRECVENTE

  • w-facebook
  • LinkedIn Social Icon